Tuesday 24 May 2011

Kerana Terluka..

Ermmm....memang lumrah dunia tinggal dan ditinggalkan. Setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan kan?, kadang-kadang aku jadi x faham kenapa perkara yang sama sentiasa berulang padahal perkara itu yang aku takut sgt nak hadapinya. Adakah mungkin ada silap aku yang menjadikan aku senasib begini :-(..mungkin, mungkin takdir aku begini tapi aku percaya Tuhan menjanjikan sesuatu yang terbaik buat diriku insyaallah..
Selamat Tinggal Sayangku,
Selamat Tinggal Kasihku,
Aku Terpaksa Pergi Dahulu,
Kerana Terluka Hati Ini...




Ujian itu nikmat, ia mendekatkan kita dengan Sang Pecinta, kerana kasihNya kita diberi nikmat berbisik kepadaNya..manakala nikmat itulah ujian yang sering membuat kita alpa dan terlupa dari mana datangnya kesenangan yang dimiliki, namun hakikat sebenar nikmat dan ujian terdapat dalam kedua2 keadaan dan beruntunglah bagi mereka yang sentiasa menjinakkan hati untuk bersyukur dan mentaati Rabbul'Izati...

No comments:

Post a Comment