Tuesday 31 May 2011

Karak..Seram!! Seram..


** Cerita Karak arahan KRU..ermm boleh la seram tue seram la jugak masih terbayang bayang jugak suara dalam cerita karak nie. Yang aku peliknya dalam panggung tue aku tengok ada yang siap gelak lagi tengok cerita karak nie, dalam hati aku ckp yang dia orang semua nie macam x ada perasaan jea tengok, yea la x takut langsung.. ermmm mungkin aku jea kot yang penakutnya lebih hehehehe.. takut2 aku nak jugak tengok sebenarnya jalan cerita macam mana. Yea la yang kira seram la masa part kereta volkswagen kuning follow belakang kereta pelajar2 tue sampai 2 kali yang peliknya x ada orang yang memandu cuma ada penumpang seorang kat belakang huhuhuhu cam real jea..terbayang lak cm mana kalau balik kampung tengah2 malam lalu ikut jalan tue. Seram!!Seram!!..Jalan Karak tue memang macam2 dah terjadi perkara yang pelik so di nasihat kan sape-sape yang nak balik kampung ikut jalan tue hati-hati la yea jaga tingkah laku mulut tue jangan cakap yang bukan2 dan lebih bagus balik la waktu cerah yea...Selamat Menonton..

2 comments:

  1. Tkt jugk sebenarnye lily..tp cite dia x ade la seram mana sgt bunyi dia jea yg menyeramkan sikit..lily dah tgk kew try la tgk..

    ReplyDelete